suluzione di cunnettore

nutizie

Nova prospettiva in 2023: Bexkom aumenterà l'investimentu è u sviluppu in u mercatu internaziunale

fabbrica Bexkom
Siccomu a Cina hè per finisce u so strettu cuntrollu di l'epidemie, l'ecunumia chinesa hè prevista à pocu à pocu à u fondu, è infine un gran numaru di cumpagnie hè previstu di vede a speranza di cuntinuà à operare nurmale.Durante l'epidemie di trè anni, per via di un strettu cuntrollu di l'epidemie, un gran numaru di cumpagnie anu sperimentatu ordini ridotti, perdita di clienti è difficultà operative.Parechje cumpagnie anu avutu à entre in liquidazione di fallimentu o ancu chjude, o sò assai in debitu.Parechji clienti internaziunali anu ancu truvà novi fornitori in altri paesi per via di u strettu cuntrollu di l'epidemie da a Cina è teme chì e so catene di fornitura seranu disturbate.

Ci vole à dì chì u cunnessu Bexkom è i sistemi di cable (in seguitu chjamatu: Bexkom) hà sfurtunatamenti ancu patitu di stu prucessu.Dunque, speremu sinceramente chì u cuntrollu di l'epidemie hè veramente finitu.

Induve ci hè a fine di u vechju, ci hè una nova speranza.Cum'è 2023 s'avvicina, per restaurà o ancu allargà u so fatturatu in u mercatu internaziunale, dopu à cunsiderà attente, Bexkom hà decisu di aumentà u so sviluppu di u mercatu internaziunale è l'investimentu in l'annu novu.

Bexkom sviluppa principarmenti è pruduce connettori elettrici è trasfurmazioni di l'assemblea di cavi.I prudutti sò principarmenti usati in campi high-end cum'è l'equipaggiu medicale, l'equipaggiu di precisione, a misurazione di precisione, l'industria di precisione, l'energia nova, l'industria militare è e cumunicazioni, furnisce i clienti una suluzione cumpleta, à u stessu tempu, Bexkom hè bonu per furnisce. servizii persunalizati per i clienti.In l'industria, Bexkom hà sempre cunsideratu l'alta qualità, a spedizione veloce è i picculi lotti cum'è u so core cummerciale.Hè una marca ben cunnisciuta in l'industria di cuncepimentu è di fabricazione di connettori.I so prudutti ponu esse aduprati in parechje industrii è anu una gamma completa di mudelli, cum'è un connettore push-pull, un connettore coaxial, un connettore di rottura, un connettore dispunibile, un connettore medicale, un novu connettore d'energia, un assemblaggio di cavi, un connettore serie M, un connettore persunalizatu, etc. Eccettu per u connettore persunalizatu, l'altri prudutti sò prudutti regularmente à longu andà di voluminu elevatu, u tempu di consegna di i prudutti di massa hè assai cortu, sempre esse cuntrullatu in 1 à 3 settimane.

Push pull connector

 

I prudutti Bexkom sò sempre ricunnisciuti da i clienti in u mercatu internaziunale.Ch'ella sia esportata à traversu Bexkom stessu o indirettamente attraversu i clienti domestici di Bexkom, a so alta qualità, a bassa rata di difettu, è a consegna rapida sia l'impressione sia a bocca di bocca sò stati apprezzati da parechji clienti.Per accelerà u tempu di consegna di i campioni, Bexkom hà stabilitu una squadra di mostra speciale è una linea di produzzione di mostra per accurtà u tempu di consegna di a maiò parte di i campioni à menu di 2 settimane.À u listessu tempu, i prucessi stretti di prova è di ispezione in u sviluppu di u produttu è a produzzione hà ghjucatu un grande rolu in l'affidabilità è a qualità di u pruduttu.

1

Cridemu chì cù a ricuperazione di l'ecunumia, a dumanda di connettori è cables in u mercatu internaziunale aumenterà gradualmente, ancu in pocu fornimentu.U tempu di consegna hè diventatu un cursu obligatoriu indispensabile per l'imprese naziunali chì volenu sviluppà megliu u mercatu internaziunale.

In u 2023, per serve megliu i clienti, aumenteremu a squadra di serviziu di u cliente per i clienti di docking in u mercatu internaziunale, è ancu a squadra di sviluppu per u mercatu internaziunale;in termini di prudutti, avemu da aghjunghje più certificazioni cù i corpi di certificazione internaziunale Products, cum'è CAS, CE, UL è altri prudutti certificati, etc. In quantu à l'equipaggiu, avemu da urdinà più altu standard CNC machined injection molding equipment, oltri. cum'è equipaggiu di prova di altu standard chì risponde à i requisiti di u mercatu internaziunale.Esperemu chì l'investimentu generale ghjunghje à 300 000 dollari americani.

À u listessu tempu, Bexkom cunsidereghja a creazione di uffizii rapprisentanti o di recrutà più agenti in certi paesi, cum'è i Stati Uniti, l'Allemagne è l'Israele, in modu di megliu serve i clienti vicinu.

 


Tempu di Postu: Dec-22-2022